Jeg er en trykkoger!

Jeg synes at kunne huske (og det kan godt være at det overhovedet ikke passer) at trykkogere var vældig smarte i slutningen af 70’erne, starten af 80’erne. Jeg kan i hvert fald huske at jeg benovet fortalte min mor om en af mine skolekammerater der havde sådan et apparat derhjemme. Min mor var ikke imponeret, og gav igen med at en trykkoger jo kunne eksplodere hvert øjeblik det skulle være (jeg tror ikke det var hendes præcise ord… min mor er nemlig meget diplomatisk). Her i weekenden kom jeg til at tænke på sådan en trykkoger-eksplosion. Jeg var nemlig med hele familien i Stof og Stil i Roskilde. Nu har jeg virkelig holdt igen med stofindkøb siden denne blok startede og ligesom en trykkoger, så er det altså bare begrænset (åbenbart) hvor meget jeg kan klare. I hvert fald røg låget fuldstændigt af hos Stof og Stil.

Og det her var bare et lille udvalg af alt det jeg “havde brug for”. Der er købt ind til sengetæppe til den store, pyjamaser, bukser og meget andet godt. Og så alt det løse… feks strygemærker som man bare ikke kan leve uden. Det er efterhånden mange år siden jeg har været i stof og stil. Hvis jeg skal sy til mig selv, feks en vinterfrakke, synes jeg ikke de har det rette udvalg. Men når vi taler bomuldsprint til feks et sengetæppe så er det, det helt rigtige sted.

One thought on “Jeg er en trykkoger!

  1. Der var altså også virkelig mange læææækre ting i det nye katalog! Yum-yum!

    Jeg skal reparere et par bukser for en ven, og jeg har naturligvis ikke en lynlås i den rigtige længde. Så derfor er jeg TVUNGET til at tage derud IGEN i morgen. Jeg arme stakkel. 🙂

Skriv et svar

