At vælge

Endelig er eksamen færdig (og jeg fik 12!) og jeg kan springe ud i håndarbejdet igen med god samvittighed…. jo, jeg har jo faktisk også et arbejde der kræver forberedelse og den slags, men det er ligesom noget andet…

Men nu hvor alle projekterne har ligget og ventet kan jeg slet ikke overskue hvad jeg skal gå i gang med. Der er en vinterfrakke der venter (dén må jeg hellere få lavet lidt hurtigt), men så er der også nogle svenske “naller” og jeg har faktisk købt et fingerbøl fordi jeg fik så ondt i fingeren af at sy dem sammen. Dem må jeg også hellere få lavet.

Og så er der forskellige ting til børnene der ligger og venter.

Og forskellige småting til mig selv… en nederdel, en kjole… og lidt andet godt.

Og så er der det der tæppe jeg også er i gang med.

Og så havde jeg faktisk glædet mig til at strikke den her:

Men nu har jeg også fået øje på den her:

Er den ikke smuk! Den er fra Nué Notes, men jeg må kunne strikke noget der ligner.

Kender I det? Mine hænder arbejder i den grad langsommere end mit hovede, bare det dog var muligt at lave lidt om på det!

3 thoughts on “At vælge

  1. Tillykke med eksamensresultatet. Det er altid rart at være på den side af det. Og ja, ideerne til nye projekter kommer i et noget hurtigere tempo end de kan omsættes i praksis. (Måske fordi arbejdet tager så meget af ens fritid.) vh Irene

Skriv et svar

