Et overskueligt projekt

Som nævnt tidligere så gælder det her i eksamenstiden om at holde sig til nemme og overskuelige projekter. Derfor har jeg nu i lang tid ikke lavet noget på den her vinterfrakke (selv om jeg i dén grad har haft brug for den i denne vinter… det bli’r vel vinter igen en gang) og har i stedet lavet små overskuelige ting. Jeg glæder mig vildt til snart at ha’ lov til at købe mit gulerodsgarn (onsdag eftermiddag). Til gengæld har jeg lavet dette nemme projekt.

Mønstret er fra Burda (jeg har siden lånt det ud så jeg kan desværre ikke sige hvilket nummer) og kjolen/koften/tunikaen har været utrolig nem at sy. Ikke noget med foer, ikke engang så meget som en lille belægning. Lynlåsen er nemlig sat uden på og rundt om hætten er der en simpel bomuldsbændel. Jeg er meget tilfreds og ved at jeg kommer til at bruge den meget. Det er simpelthen et rigtig godt stykke “arbejdstøj”.

Note: Har siden fundet ud af at det er model 104 fra Burda 10/2009.

6 thoughts on “Et overskueligt projekt

  1. Hej Anne Dorte,

    Så er jeg “abonnine” og glæder mig til at blive underholdt med diverse tiltag.
    Jeg har klippet og riet det røde strikstof…..vil nu forberede mig til at gå i gang med “Chanel” stoffet kommende sy-lørdag. Mønstret skal være din kofte med hætte. jeg vil gerne købe en lynlås på forhånd…er den 25 eller 30 cm lang?

    Ses på mandag

  2. Den er da rigtig sød – og den klæder dig supergodt! Jeg holder mig også til de overkommelige projekter i øjeblikket, og det gode er, at jeg trods alt syr igen.🙂 Håber alt går vel med eksamen.

    • Tak for den søde kommentar. Jeg havde alligevel ikke lånt bladet ud (jeg har styr på det ikk’?🙂 Modellen er nummer 104 fra Burda 10/2009. Det kan sikkert lånes på biblioteket.

Skriv et svar

