brodeuse

Dette er min broderikasse:

Den er meget godt fyldt når man tænker på at jeg egentlig aldrig har været hverken særlig god til, eller specielt grebet af at brodere. Jeg kan meget godt lide det, som med så meget andet er det bare hyggeligt at sidde med noget i hænderne. I går manglede jeg noget til en film vi skulle se (There will be blood – ikke lige min kop te). Jeg var derfor i broderikassen efter et lille hyggeligt projekt. Jeg kan ikke gå i gang med noget jeg bliver alt for grebet af, min eksamen kommer først.  Så fandt jeg dem her:

Nedsat til 14,95!! Dét har jeg nok ikke kunnet stå for. De har nok en 15 år på bagen. Der er både lavendel og nål i, så det er i sandhed et “kit”.

Den lille blomst er færdig (ikke helt efter diagrammet, men jeg skulle jo også se film ikk’?), men da jeg måske tror at lavendelen har set bedre dage tror jeg ikke den bliver brugt til en lavendelpose. Måske en lille nålepude? Vi får se.

… og så undskyld for de kreative billedrammer… jeg havde rodet mig ud i noget billedredigering og kunne ikke finde vejen hjem igen… det skal nok blive bedre.
Skriv et svar

