Tak

Jeg var til skriftlig eksamen i går i dansk-fransk oversættelse. Da den største kom hjem fra fritidshjem havde hun lavet denne fine prinsesse til mig. Hun synes jeg skulle have noget når nu jeg havde været til eksamen (… okay så er det man tænker at man måske alligevel har talt lidt for meget om det). Prinsessen er lavet af en strikkecone, knyttegarn og træperler som fødder.

Jeg er vild med hende (både pigen og prinsessen…). Som alle der har børn ved, kan det nogle gange være svært med alle de fine hjemmelavede ting. Hvor skal man gøre af dem? Men denne skaldede prinsesse er så fin. Jeg snupper med det samme ideen med mig til børnene i 4. klasse, Jeg tror vi skal lave hele familier – små koner med tørklæder, bittesmå børn osv.

4 thoughts on “Tak

  1. Hun er bare for skøn. Er det hendes helt egen idé? Og det kan godt være man ikke kan finde plads til det hele i huse men i hjertet er der altid plads.

    • Ja, i hjertet er der heldigvis plads…

      Jeg ved ikke om det er hendes egen idé. Jeg har set flere af dem på fritidshjemmet så jeg tror der har været en voksen inde over.

  2. Hej ea-o
    Jeg kom tilfældigt forbi din blog, og blev voldsomt betaget af din poncho i Silk Garden:-) Ville bare lige høre, om det er en opskrift, der er tilgængelig og om det er farve 236 eller 264 du har brugt?

    Hilsen fra Kirstine

    • Hej Kirstine

      Velkommen til. Jeg ved desværre ikke hvad farve det er, da jeg ikke mere har banderolen. Jeg var lige forbi et farvekort over Noro på nettet (fra Sommerfuglen) og jeg tror det er farve 236. En anden gang må jeg selvfølgelig huske at skrive det på bloggen med det samme🙂

      Opskriften har jeg købt i Strikkeboden. Jeg tror det er en af deres egne opskrifter.

Skriv et svar

