Så fik man dén virus.

Altså tæppevirus. Jeg troede egentlig ikke at det var noget for mig (og jeg er stadig ikke helt overbevist), men efter succesen med det sidste tæppe må jeg jo prøve igen. Så nu har der været gang i sekskanterne. Utrolig eksamensegnet håndarbejde. Man kan sidde foran Tv’et  og lime stofresterne på de færdigkøbte sekskanter. Det kræver ikke ret meget koncentration men hænderne er i arbejde og det føles godt.

Jeg har brugt min dalende mængde Liberty-rester i de skønneste blå nuancer. Meningen er, at de bare skal sys sammen helt tilfældigt. Altså ikke noget med blomster eller lignende. Men tilfældighed kræver præcision! Så jeg mangler en stor plade eller lignende jeg kan lægge stykkerne op på så de kan arrangeres “tilfældigt”.

4 thoughts on “Så fik man dén virus.

  1. Altså selvom dette indlæg er fra januar er du måske(?) nok ikke stadig igang med at lave dette skønne tæppe.. Men apropos en plade at ligge ting ud på så knappenåler jeg mine fast på et fleecetæppe og hænger det på en bogreol med nogle buksebøjler.. så kan jeg bedre gå og kigge på det og jeg fylder ikke hele (læs: endnu mere) af stuen

  2. Ja, jeg glæder mig også…. men det er ikke sikkert at det kommer til at gå hurtigt🙂
    Jeg har været oppe i oversættelse dansk-fransk og mangler endnu én eksamen. Tak fordi du kigger forbi min blog.

  3. Hej Anne
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat, for det ser altså flot ud. kan se at du er lige så liberty afhængig som jeg er. Det er en farlig sygdom.
    Kantbåndet på 14 en halv meter er også sødt. jeg laver som regel også mine egne for så får man lige det man kan lide og masser af det. held og lykke med eksamen, hvad skal du op i?

Skriv et svar

