Gulerodsgarn

Jeg lovet mig selv at når jeg er færdig med eksamen (27. januar – jeg glæder mig helt vildt til februar) må jeg købe garn til den næste Helga Isager trøje, Granite. Det er med andre ord en gulerod der venter for enden af eksamensvejen. Om guleroden så skal være sort, hvid eller grå har jeg ikke bestemt mig for endnu.

Daffodil er færdig for længst og ligger nu bare og venter på knapper.

I mellemtiden laver jeg små projekter, eller afslutter større. Alt der ikke er for krævende og dermed tager for meget tid fra læsningen, men bare lige passer til en times tid foran fjerneren inden sengetid.

Feks en lille taske til mobilen hæklet i en rest Noro Silk Garden. Jeg kommer aldrig til at bruge den… hvorfor er det så så hyggeligt at lave den?

Skriv et svar

