Hvis James Bond ka’…..

Så kan jeg vel også…..

Altså vise mig offentligt i en “jumpsuit”. Sean Connerys er i frotté og jeg har altid elsket scenerne i “Goldfinger” hvor han, som den naturligste ting i verden, vimser rundt i babyblå jumpsuit ved poolkanten. Der skal altså meget mandighed til ikke at gå fuldstændig ned på sådan et stykke klædedragt. Det bedste billede jeg kunne finde var det her, der desværre er taget mellem optagelserne. Men dragten, den er god nok. Jeg har lånt billedet på IMBD.

Den offentlighed jeg viser mig i er godt nok min egen stue, min dragt har ikke korte ben, men lange, og den er i en skøn mørk blommefarvet fleece. En farve der desværre overhovedet ikke kan vises på de her billeder. Men alligevel… jeg vil tænke på Mr. Connery når jeg har den på, og så luner den nok endnu mere.

Dragten er syet efter Onion 6005, men uden alle detaljerne. Elastikken i livet er syet i en løbegang der er lavet i et stykke reststof bare for hyggens skyld. Samme stof er blevet brugt til belægning på lommerne. Materialet er en dejlig tyk fleece. Jeg bruger dragten i stedet for bade/morgenkåbe. Den er hyggelig, varm og blød at smutte i.

.

.

Min mands kommentar? “Hvorfor har du ikke bare syet hængerøv i med det samme?”

3 thoughts on “Hvis James Bond ka’…..

Skriv et svar

