14 en halv meter!

Det går hurtigt med skråbånd når man først kommer i gang. Egentlig skulle jeg bare bruge 7 meter til den lilles tæppe der har ligget lidt længe nu. Jeg har været på udkig efter mønstret skråbånd, men har ikke kunnet finde det rigtige og ensfarvet var lidt for kedeligt synes jeg. Så jeg tænkte at hvis jeg lavede dem selv var det jo også en måde at få brugt lidt af stoffet i skabet. Men da jeg først kom i gang gik det hurtigt. 14, 5 meter fint lyslilla skråbånd har jeg nu.

…og den der eksamenslæsning? Jo, jeg har læst i dag og skråbåndene blev først lavet efter dagens læsning.

One thought on “14 en halv meter!

  1. Der er nu ikke noget som selvgjort kantebånd.
    Tak for din hilsen. Jeg laver fluks et indlæg om programmet, for du har ret, der er rigtig mange der spørger.
    Såre simpelt….det hedder PhotoScape og hentes gratis på internettet. Super let at bruge. Go så for ikke øvede billedbehandlere.

    Tak for spørgsmålet.
    Karen

Skriv et svar

