Et nyt penalhus

Jeg skal til eksamen i januar og jeg prøver virkelig at komme i gang med at læse, men der er hele tiden så mange vigtige ting der kommer i vejen. Som nu feks mit penalhus. Det er jo svært at læse til eksamen uden et ordentligt penalhus. Man kan ikke finde sine blyanter og alting bliver så nemt væk. Ikke at jeg ikke har et penalhus, det er bare ikke helt i orden. Jeg har lavet det engang på et cykelslangekursus. Det er en fin lille taske, men den er faktisk lidt for kort til blyanter og lidt for lille til at der feks kan være en lille saks eller en lille lommeregner.

Jeg fandt derfor mine Liberty rester frem. Og på samme måde som min tehætte har jeg lavet et rigtig fint penalhus, synes jeg selv. Dejlig farver og med plads til det hele.

Jeg har gjort mig umage med indersiden (for ellers var der jo kun at begynde på eksamenslæsningen) hvor der også er Liberty og kantebånd (ikke Liberty) på alle kanter.

Så er jeg i besiddelse af et ordentligt penalhus og jeg kan komme i gang med læsningen… i morgen.

…men kan man egentlig læse til eksamen uden en mobiltelefonholder???

5 thoughts on “Et nyt penalhus

  1. Pingback: Penalhus « ea-o

  2. Pingback: To sjæle én tanke « ea-o

    • Hej Irene

      Tak for dit indlæg. Jeg har forskellige mærker som jeg bruger. Jeg laver et indlæg om det én af dagene.

Skriv et svar

