Efterårsjakke i vintertiden

Jeg startede denne jakke i sensommeren og tænkte at den ville være rar at have til efteråret. Dét nåede jeg så ikke lige helt. Men nu er den klar som vinterjakke i en klimavinter hvor det alligevel aldrig er frostvejr. Jeg er rigtig glad for den, men den var frygtelig at sy. Mønstret er printet lidt skævt på stoffet (fandt jeg ud af) og stoffet er velour der i forvejen er meget svært at arbejde med. Til trods for mine talrige rininger blev mønstret ved med at skride og med så stort et mønster syntes jeg at det var vigtigt med en god mønstertilpasning. Jeg holdt hovedet koldt, pillede op og prøvede igen, og igen, og igen. Der er stadig ting der ikke passer sammen, underkraven feks, men det er jo kun mig der ved det (af en eller anden grund er kraven svuppet op på billedet. Dét lagde min mand ikke mage til da han tog billedet… han er ikke så kraveinteresseret at det gør noget.) Nå men alt i alt et godt projekt med et fint resultat, men jeg syr ikke i velour igen lige med det første.

One thought on “Efterårsjakke i vintertiden

  1. Pingback: Ny vinterjakke « ea-o

Skriv et svar

