Oprydning

Jeg er i gang med en større oprydning på loftet og der faldt jeg over denne gamle margarinedåse fyldt med mine øreringe og halskæder fra firserne. Sikke dog et skatkammer. Ikke et eneste smykke med det mindste sølv eller guld, men masser af plastik og blik. Specielt nogle af halskæderne var faktisk virkelig fine og er røget ned fra loftet.

Mange af øreringene har jeg lavet selv og er lige lovlig sjove synes jeg. Min datter syntes de var fantastiske… seje var vist ordet.

Og så var der også disse fine spænder. Da jeg var en stor pige var det super smart at gå med slips. Og på slipset satte man så disse fine spænder. Spørg mig ikke om hvad meningen var. Som med så mange andre tendenser mister de ligesom deres logik efterhånden som årene går (noget nogle af mine skolebørn med super hængerøvsbukser nok også vil erfare). Nu er de røget ned fra loftet og lige om lidt skal de en tur i håret for de er så fine.

4 thoughts on “Oprydning

Skriv et svar

