Alle de hæklede blomster

Blomstersjalet er ikke glemt. Jeg har bare være så optaget af Daffodil at det har fået lov at ligge lidt. Jeg bestemte mig til at holde mig til de grå nuancer og nu er jeg kommet så langt med hækleriet at jeg kan starte på sammensyningen.  Åårh, der er mange ender. Jeg begyndte med at sy dem sammen tre og tre, det virkede ligesom mere overskueligt. Men jeg kunne slet ikke finde hovede og hale i hvordan sjalet skulle tage sig ud. Derfor har jeg tegnet et sjal på mønsterpapir som jeg nu har lagt blomsterne henover. Som det kan ses på billedet var jeg allerede kommet for langt i højre side, så dér må jeg altså pille lidt op igen. Ellers tror jeg det bliver virkelig fint. Jeg har ikke helt blomster nok, men det er ikke frygtelig mange der mangler. Sjalet virker meget løst i det og jeg kan ikke finde ud af om jeg skulle hækle en kant hele vejen rundt om det for at få mere holdning på det. Har du et godt råd vil jeg meget gerne høre det.

2 thoughts on “Alle de hæklede blomster

    • Hej
      Nej, jeghar desværre ikke opskriften mere. Du kan finde opskrifter på blomster i de fleste basis hælebøger, der kan lånes på biblioteet. God fornøjelse🙂

Skriv et svar

