Masser af tid

Så er to styks julesokker færdige. Det er som sagt første gang at vi har gavekalender herhjemme i år. Og jeg har bestemt mig for julesoks-konceptet. På den måde regner jeg med at jeg falder over nogle ting i løbet af december der kan komme i sokken. Jeg har allerede et lille lager, men der mangler lidt. Og så er der den bæredygtige vinkel… kan man lade være med at pakke ind når man lægger gaver i sokken? December er jo en hård måned for papirforbruget! Færdige er de i hvert fald og med over en time til 1. december…. masser af tid… totalt overskudsagtigt!!

Jeg har tegnet sokken i hånden og stoffet er (selvfølgelig) fra skabet. Meningen var at de skulle være ens, men ikke helt ens. Pigernes forbogstaver er applikeret på den ene side med en rest Liberty. Indeni er der en rest stof med røde striber på den ene side og grønne på den anden. Jeg kan godt lide hvor ens de er blevet samtidig med at pigerne nemt kan se forskel.

One thought on “Masser af tid

Skriv et svar

