En nisse

Så kom der en langbenet og bredhoftet julenisse til byen. Jeg har syet disse nisser med børnene på skolen og det har været en stor succes. De er nemme at sy på maskine, men kan også sys i hånden. Ideen er oprindeligt set i et Ingelise, men jeg husker ikke hvilket. Denne her er bare tegnet frihånds. Børnene på skolen har også tegnet deres i hånden først, hvad der har givet et bredt udvalg af størrelser. Min er fyldt med vat, men jeg tror at den ville have lidt godt at lidt ris også. Det hyggelige ved nissen er at den kan bruges så mange steder:

På bordet:

På døren:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller oven på skabet:

2 thoughts on “En nisse

  1. Jeg er forholdsvis ny følger af din blog, så ville lige hilse på.
    Det er en rigtig sød nisse, og kanon ide med at lade børnene lave frihånds. Så bliver de jo bare så unikke og personlige, flot!

Skriv et svar

