Flere fugle

Jeg er blevet varm på de fugle, så der måtte flere til. De her sidder ikke sammen men kan pynte i et vindue eller måske på juletræet? Hvis det ikke var fordi jeg synes det er SÅ SVÆRT at give nogle af mine egne ting som gave kunne de måske bruges som værtindegave? Men jeg har altid en afgrundsdyb frygt for at alle andre synes det er totalt fritidshjemsagtigt det jeg har lavet. Måske er det også derfor der aldrig har været en give away på denne blog…. hvad nu hvis der ikke er nogen der melder sig??? Vi skal spise frokost hos nogle venner i morgen så måske skulle jeg bare springe ud i det og bringe fugle som værtindegave?

2 thoughts on “Flere fugle

  1. Fåglarna är jättefina! Spring ud i det, jag har det precis på samma sätt, väldigt svårt att ge bort det jag gjort av fruktan för vad andra ska tycka…

    Ha en trevlig helg!

    Anna

Skriv et svar

