Jeg lytter!

Det er sikkert “old news” for mange af jer, men jeg har altså lige opdaget lydbøgerne. Det er så alligevel ikke helt sandt, for for mange år siden havde jeg et studiejob som post-sorterer og her lyttede jeg til bøger fra biblioteket på kassettebånd (så lang tid siden er det). Men jeg glemte så lidt deres eksistens igen. Men nu er de tilbage!!! Jeg har opdaget at det er helt fantastisk at lytte mens jeg syr. Lige nu hører jeg Malcolm Gladwells bog Outliers.

Jeg er generelt begejstret for hans bøger og “Outliners” er ingen undtagelse. Han forstår at gøre videnskab vedkommende og øjenåbende. Ham vil jeg altid vende tilbage til. Bagefter kan det være at det skal være en krimi…. og måske noget fransk så jeg kan holde sproget ved lige… Der er mange muligheder og syværelset trækker på en helt ny måde.

Skriv et svar

