Tetid

Så fik jeg endelig (efter flere år uden) en tehætte og jeg er ganske godt tilfreds. Selvom lyserød ikke lige er mig (gad vide hvor den lille har det fra) synes jeg hætten er blevet helt fin. Jeg har jo endnu masser af rester så måske den næste bliver blå, eller måske sort/hvid? Jeg synet mini resterne sammen på må og få.

Den ene side:

ene side

Den anden side:

anden side

Der er lagt pladevat imellem lagene og på bagsiden har jeg en anden rest fra nogle sommerbukser jeg syede til den store. På kanterne indeni er der kantebånd fra kassen. Quiltningen er bare derudaf uden mønster.

bagside

Og så var der de bittesmå rester. Jeg fik lavet en lille Erleperle nålepude. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet og min log cabin er vist heller ikke helt efter reglerne, men det er jo også bare første forsøg og den smager helt sikkert af mere. Det er et hyggeligt miniprojekt at sidde med. Måske er det noget jeg kunne bruge mine små broderier til?

nålepude

2 thoughts on “Tetid

  1. Årh, hvor er din tehætte SMUK! Jeg har en kæmpepose med Libertyrester og dette kunne da godt være en anvendelse for dem. Jeg har nemlig heller ingen tehætte:)

Skriv et svar

