Daffodil derudaf

Arbejdet med Daffodil går derudad. Det betyder jo at der skal vindes garn op. Hvorfor er det for øvrigt at noget garn sælges i bundter og andet i nøgler? Er det ren marketing? Måske virker bundterne lidt mere “jeg-har-lige-farvet-det-selv-ude-i-min-kostald-agtige”? Og hedder der overhovedet et bundt? Når det er broderigarn hedder det jo en “dukke”.

Det var lige en “side-tanke”. Her bliver der i hvert fald vundet garn op. Jeg bruger en garnvinde jeg har fået af min mor. Det har vist engang været min Bedstemors. Den knager og brager når man bruger den, men den gør ellers arbejdet fint.

garnvinde

 

Skriv et svar

