Rester af rester af rester…

Jeg fik for et stykke tid siden et ordentlig læs Liberty rester. Dét var virkelig en dejlig dag. Siden har de ligget på mit bord og kigget på mig. Så kom jeg i gang med et tæppe til den mindste og det er godt på vej. Jeg har fået sat bagbeklædning på og skal i gang med at quilte. Men så lå der alle de dér rester fra tæppet og kiggede på mig. Dem har jeg nu samlet fuldstændigt usystematisk i noget crazy patchwork. Egentlig skulle der faktisk broderes hen over syningerne, men det bliver ikke denne gang. Jeg havde tænkt at det skulle ende som en tevarmer, da jeg faktisk ikke har nogen. Det ender altid med at en foldet avis blive lagt hen over tekanden…. dét kan man jo ikke ligefrem kalde for supertjekket!

crazy patchwork

Fra crazy patchwork’en er der også rester:

500

 

De er dog for små til at jeg kan bruge dem til noget, så de ryger ud….. eller er de? Kan man egentlig bruge så små stykker stof til noget?

8 thoughts on “Rester af rester af rester…

    • Hej Anne, den må være smuttet. Men super gode links, tak for det. Specielt “sewmamasew”, synes jeg så spændende ud. Så er det bare i gang med resterne ikk’? 😉

    • Mette og Astrid: Tusind tak for det gode forslag. De her rester er dog nok for små, mange er under 1 cm i bredden, men jeg har andre rester… hvem har ikke det? Og de skal da bruges til noget.

Skriv et svar

