Nu skal det være

Alle de Liberty rester jeg fik for et stykke tide siden har ligget og kigget på mig. Jeg har sorteret dem i farver og det er meningen at de røde og lilla skal bruges til et sengetæppe til den lille. Hun “HADER” godt nok lyserød siger hun, men har alligevel accepteret farverne da de jo er “totalt mere pinkagtige… mor”. Så der er altså håb om at hun vil synes om tæppet. Jeg er ikke den store patchwork-wiz og derfor bestemte jeg mig for et mere “vi syr-lige-noget-sammen-look”. Det virker faktisk fint. Jeg har synet derud af. Jeg har syet lange række og vil så til sidst lægge rækkerne op ved siden af hinanden som det passer bedst. Altså både noget helt tilfældigt (hvordan stykkerne sidder sammen i rækkerne) og noget lidt styret (rækkernes placering i forhold til hinanden.) Her har jeg lagt rækkerne op.

liberty quilt

Jeg tror det bliver okay og tilpas “vi-syr-lige-noget- sammen-agtigt”. Så er der lige det dér med at finde noget til bagbeklædningen (jeg tror jeg har et stort stykke i skabet der kan bruges) og så skal det jo quiltes… hvordan gør man dét?

2 thoughts on “Nu skal det være

  1. Pingback: 14 en halv meter! « ea-o

  2. Pingback: Rester af rester af rester… « ea-o

Skriv et svar

