Fine knapper

Her kommer et udvalg af de knapper jeg købte på Sonora Quilt Show:

Først de her fine små glasknapper. De vil passe perfekt til en helt enkel skjorte. Jeg synes motivet er så fint og så enkelt at det sagtens ville kunne gøre sig som broderi også.

glasknap

Så faldt jeg pladask for de her måneknapper. Hun havde dem i forskellige størrelser og jeg valgte de store. Jeg synes de kunne være fine på en taske. Feks på store yderlommer på en lidt grovvævet taske. Ansigterne er monteret på en træbaggrund. Selve ansigterne er lavet i ben.

måneknap

Og så var der også lige disse smukke påfugle. Samme materialer som månerne. Men er de ikke fine i farverne. Jeg købte 4 stk og regner med at de skal sidde på en vinterfrakke, når jeg lige finder det rigtige stof.

påfugleknap

Skriv et svar

