Til de kolde tider

Jeg er lige hjemvendt fra fem skønne uger med familien i Californien. Jetlag er én ting, men holdt da helt op hvor er her koldt!!! Så var det jo heldigt at jeg lige nåede at få denne her færdig inden vi tog afsted. Opskrift er fra hendes verden og garnet er vist fra Onion. Jeg er helt høj på strik for tiden fordi jeg synes jeg faktisk får lavet noget færdigt. Hurra for dét.

grøn vest 2

grøn vest

One thought on “Til de kolde tider

  1. Dét afgør det! Nu har jeg haft den vest liggende siden sidste sommer og den mangler kun at få strikket den ene ærmekant på. Din er blevet så fin, at jeg nu er sporet ind på at få min færdig også. Tak for det:)

Skriv et svar

