Man må hækle på flyveren!!

Dét vidste jeg ikke…. man må også strikke har jeg fundet ud af. Jeg forstår ikke helt logikken i at man ikke må have en flaske vand med, men gerne lange spidse jernpinde. Jeg har lige besøgt min kusine, der er pilot, og hun kunne heller ikke forklare mig det. I hvert fald er jeg glad for at flyveture kan bruges til noget fornuftigt. Jeg var for nylig i Venedig og fik lavet alle disse fine blomster. blomster hækleri

Ideen var at sætte dem sammen til et sjal eller et halsterklæde. Dét er virkelig et restearbejde. Men da de lå allesammen dér på bordet blev jeg alligevel i tvivl om farverne… måske var det pænere at holde det i én farveholdning. Feks forskellige nuancer af grå? Og hvordan skal jeg sy dem sammen? Er der nogen ideer? Er det feks smartest at lave et papirsmønster som man så derefter lægger blomsterne ovenpå?

3 thoughts on “Man må hækle på flyveren!!

  1. Pingback: Alle de hæklede blomster « ea-o

  2. Flotte blomster – og så er det nu alligevel ret sjovt, for jeg skulle til Amsterdam til min storebrors bryllup for et par år siden, og spyddene til fonduen, som var bryllupsgave måtte under ingen omstændigheder gå med som håndbagage (=stress, og mere stress). Så hvis dine strikkepinde havde to spidser, så var det sikkert et problem… 😉 De kære flybagageregler…

  3. Skal det være lidt “glitrende” samtidig? Så kunne de enklete blomster sys sammen samtidig med der blev syet en glasperle i. Så vil der blive en natyrlig forside og endehæftnigerne, som der desværre bliver mange af, gemmmes på bagsiden.

    Spændende at se hvad du finder ud af.

    vh Irene E A

Skriv et svar

