lyn hamrende hurtig!!

Ja, det synes jeg selv jeg har været. Den har faktisk været færdig over en uge!! Fra nu af må alle kalde mig hurtigstrikker… så længe det varer. Noro er smukt, dyrt og dejligt og jeg er super tilfreds med min nye poncho. Jeg har hæklet fastmasker rundt om kanten for at forhindre at den ruller.

noro ponchonoro poncho 2noro kanter

One thought on “lyn hamrende hurtig!!

  1. Hej ea-o
    Jeg kom tilfældigt forbi din side, og blev voldsomt betaget af din poncho🙂 Findes opskriften et tilgængeligt sted og er det Silk Garden 236 eller 264 den er strikket i?
    Hilsen Kirstine

Skriv et svar

