Den her havde jeg helt glemt

Nu vi er ved mine succeser inden for strikningen (jeg er stadig lidt høj på Noro) så er der jo også lige denne her. Jeg havde faktisk helt glemt den fordi årstiden ikke lige er til tyk uld. Men her er den altså. Opskrift og garn er fra BC garn og opskriften er fulgt til punkt og prikke. Jeg havde vel et kvart nøgle tilbage så det var nøje afstemt. Jeg er ikke super tilfreds. Jeg synes garnkvaliteten er lidt for slasket. Det bliver sådan lidt for viskoseagtigt (jeg kan godt lide viskose, men ikke når jeg strikker i uld). Jeg tror i hvert fald ikke at Manu er en kvalitet jeg vender tilbage til.

striktrøje

striktrøje 2

Skriv et svar

