Der var lige lidt mere af det ternede

… og derfor tænkte jeg (med min nye stil hvor der ikke bliver købt nyt, men det i skabet skal bruges) at der vist lige kunne blive til en sommerkjole. At sommeren vist officielt er forbi for et par dage siden kan jeg ikke lige tage mig af. Jeg har taget udgangspunkt i et gammelt mønster fra Ingelise, men ændret det lidt. Overdelen er lagt til fold, jeg har syet elastik i, i stedet for løbegang, der er lynlås i, nederdelen er taget på skrå og modellen er i det hele taget blevet en del slankere i snittet.

kjolekjole foroven

For neden er der bare kantet med overlockeren. Så er det vist også tern nok indtil videre….. og skulle jeg så snart se at få malet det skab? Sort? Gråt?

kjole forneden

2 thoughts on “Der var lige lidt mere af det ternede

  1. Nej, hvor får du syet mange dejlige ting! Det er jo så lidt hårdt at se på, når man som jeg slet ikke får syet pga. ombygning, men sådan er det jo. Så er der i hvert fald masser af inspiration til min symaskine igen bliver til at komme til… 😉

    • Tak for det. Jo, jeg kender det godt… det dér med at få åndenød over hvor meget andre når. Jeg kan berolige dig med at jeg er helt booket med andre ting de næste 6 uger så mikn symaskine får fred og det bliver min tur til at følge med i hvad I andre laver.

Skriv et svar

