Fejlkøb?

Jeg var på lagersalg hos Rosemunde forleden og blev vist grebet lidt af stemningen. I hvert fald kom jeg hjem med adskillige stykker tøj til både mig og pigerne. Også denne fine buksedragt, til den mindste, til 50 kroner.

lilla dragt

MEN, men, men… jeg havde vist lige glemt at hun jo “kun” er 5 og at det altså nogle gange skal gå lidt stærkt med at få lukket op på toilettet. Så er det måske ikke super let for de små fingre at få lukket 4 – 5 knapper op, mens man står dér og småtripper. Så jeg klippede knapperne af, lukkede knaphullerne og syede knapperne uden på knaphullerne. Derefter syede jeg tryklåse på indersiden. På denne måde er der en “snydelukning” som kan rives op i en fart når det virkelig gælder.

tryklåse

2 thoughts on “Fejlkøb?

Skriv et svar

