En ternet sag

I ren glæde over at have fået min symaskine igen blev det lige til en ternet sommersag. Så mangler jeg bare de store læber og det uglede hår og måske et par “slacks” for at blive ren Bardot. To måneder(!!) har det taget at få min symaskine igen. Forhandleren har forsvoret at det var fordi han ikke kunne skaffe reservedele, men kan man nu også være sikker på det? Godt at jeg stadig har mit gamle hakkebræt så jeg ikke var helt “nøgen”. Denne lille sag er en gammel kendning og faktisk kan jeg ikke huske hvor mønstret er fra. Stoffet er det lækreste skjortebomuld fra Italien. Jeg har lavet alle stikninger røde og regner med at det skal knaphullerne også være. Nu mangler der bare selve knapperne. Desværre er det ofte her jeg går i stå. Skjorten sprøjter ud af symaskinen for derefter at ligge i månedsvis og vente på knapper. Men denne gang skal det være løgn skal det!…. men skal knapperne være røde…. eller blå….. eller…

prikket bluseærmekrave

Skriv et svar

