Masser af rynketråde skulle der sys til denne tunika og så er jeg ikke engang helt tilfreds med resultatet. Jeg synes den er blevet alt for stor. Ja, jeg ved godt at det er stilen og det kunne sikkert også have været fint hvis den var syet i silkejersey,  men nu er den altså syet i Liberty (fra lager) og det gør at den “strutter” lidt for meget. Det kunne jeg måske have sagt mig selv. Mønstret er “Mie” fra Stof 2000 og jeg synes som sagt at det er ALT for bredt! På den positive side skal det siges at den var superlet at sy – specielt hvis man i modsætning til mig elsker rynketråde.

liberty tunika

4 thoughts on “

Skriv et svar

