Oh happy day

Jeg har været så heldig at få en masse liberty rester forærende. Det er ikke særlig store stykker, men til gengæld er der et væld af forskellige prints. Måske skal jeg sy et tæppe, eller en pude, eller nøglesnore, eller armbånd eller små fugle ligesom Karen. Ideerne er mange, tiden lidt mere knap. Indtil videre nyder jeg bare at lægge dem op på bordet. Hver gang jeg går forbi stopper jeg op og nyder synet. Da jeg for gud ved hvilken gang udbrød “nej hvor er det smukt” måtte jeg lide under den stores bemærkning: “Ja tak mor, nu har vi forstået det!” Men altså alligevel…. er det ikke smukt?

liberty blåliberty grønliberty pink

Skriv et svar

