Masser af liv!

Jeg er blevet rigtig glad for at følge med i alverdens forskellige blogs og fik heldigvis anbefalet at få hjælp til det af “Google Reader”. Jeg har lige været væk fra min PC et par dage og kommer hjem og logger mig ind på “Google Reader”. Der er på 4 dage 78 (!) ulæste indlæg i de blogs jeg følger med i. Der er vist nogen der er kommet hjem fra sommerferie!!! Det er dejligt at der er så meget liv i blogverdenen (jeg håber ikke det går ud over nogens “rigtige” liv), men jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne følge med uden “Google Reader”. Det kan anbefales.

Skriv et svar

