Rester…

Det gør jo godt at få brugt noget af det i skabet (det er længe siden at jeg har købt nyt at jeg snart må belønne mig selv… med at købe noget nyt) og her er der fundet lidt rester frem. Orange og rød stribede rester fra Skipper Stoffer. Hver for sig var der hverken nok til det ene eller det andet, men sammen var der lige til gamacher til den lille. Et par pynteknapper på hvert bukseben og så er de vist klar til at blive brugt.

almas gamacher

knapper

Vores lille kompakte kamera synger på sidste vers (som det kan ses). Ind imellem  tager jeg blilleder hvor himlen ender med at blive lilla! Jeg overvejer om det næste skal være et spejlrefleks… alle gode råd modtages gerne.

2 thoughts on “Rester…

  1. En anden fordel med spejlreflekskameraet er at der kan købes flere linser så optagemulighederne bliver meget bredere.

    Knapperne på siden af bukserne ser fint ud.

  2. Rester skal man skam ikke kimse af! Angående kamera så købte vi for godt en måned siden vores første spejlrefleks kamera (Nikon D60). Det har vist sig at være en god beslutning. Trods det at kameraet er nyt (- og vi ikke kender alle funktioner), tager vi allerede skarpere billeder.

Skriv et svar

