Sommer T-shirt

Så var der en T-shirt til den store. Mønstret er model 39 fra Ottobre 1/2008. Ottobres mønstre er jo altid gode, men på denne model synes jeg halsen er lidt for stor. Pigen har ikke nævnt det, så det er nok bare mig. Modellen er beregnet til at skulle rynke lidt i siden, men jeg synes at T-shirten blev for kort hvis den også skulle rynkes. Både bånd og stof har ligget i skabet i årevis. Der var kun et lille stykke jersey, så jeg kunne ikke have forlænget mønstret. Det er en super lækker blød bomuldskvalitet i sådan lidt “undertrøje-agtigt” hulmønster. “Det er jo næsten som om man ikke har noget på”, er pigens ord, fordi det virkelig er et fantastisk let og blødt stykke stof. Den trænger egentlig til en presning, men hun ville så gerne have den på…. og så skal jeg jo ikke stå dér og vifte med strygejernet…

ea t-shirt

Skriv et svar

