Pinligt!

Jeg er lige i gang med en større oprydning og så finder jeg to små poser… jeg ved med det samme hvad det er. Nemlig de her helt fantastiske bånd jeg købte i butikken Tumult i Berlin for over en måned siden. Meeen… de har bare ligget dér, hengemt i posen, helt glemt af mig. “Hvad skal du bruge dem til?” er der måske nogen der spørger, og til det må jeg svare: “Bruge?? Hvornår har det været et kriterie for at købe bånd!”

bånd

I den anden pose lå der denne fine lille hårelastik. Sød idé til mine piger tænkte jeg… og så kom den altså ikke længere end til posen… i hvert fald indtil nu.

elastik

4 thoughts on “Pinligt!

  1. Nejjjjj – det var da et dejligt fund! Jeg kender jo de fleste, men det nederste har jeg ikke set før, og hvor ER det dog fint! Helt og aldeles – det er jo bare at holde dem i synsfeltet til inspirationen overvælder dig! 🙂

  2. …det håber jeg virkelig ikke, at det er. For så er jeg da bagud med at bruge adskillige meter bånd indkøbt bare fordi. Du er ikke ene om den slags.

Skriv et svar

