Min symaskine er gået i stykker!!!!

Åh, nej hvordan skal jeg undvære den? Det er mærkeligt at den godt kan stå ubrugt hen i et par uger, men at den skal stå hos symaskinemanden er næsten ikke til at bære. Heldigvis er den vist til at reparere… så jeg er lidt rolig. Mit syværelse er fyldt med alt muligt der ikke har noget med syning at gøre. Jeg deler det med min mand – jeg har den ene halvdel, han den anden. Der er kun èn regel: Man må ikke lægge noget på den andens bord, men ellers må man godt rode hvis det er nødvendigt. Opslagstavlen den er min helt alene, og den kan jeg fylde med alt det jeg vil…

… og det gør jeg så…

opslagstavle

One thought on “Min symaskine er gået i stykker!!!!

  1. …uha, det er da krise af den alvorlige slags…. Der er stor forskel på at have en urørt symaskine stående hjemme og så have en, der overnatter hos symaskinemanden.

Skriv et svar

