Rynker

Jeg kan faktisk godt lide rynker, men jeg er ikke ret vild med at lave dem. (Tænker lige på, at det er omvendt med dem i ansigtet: Her kan man godt lide at lave dem (sol, sukker og sene aftentimer), men man kan ikke lide resultatet.). Det er rynketrådene den er gal med. Jeg synes det er så langsommeligt! Og man skal pille det hele op igen! MEN, jeg har prøvet andre metoder og det bliver bare overhovedet ikke lige så pænt. Så derfor syr jeg pligtskyldigt to rækker rynketråde HVER gang. Arh altså, måske lige med undtagelse af fastelavnstøj, dukketøj og den slags. Blusen her bliver til en T-shirt til den store. Stoffet er lidt undertøjsagtigt og i sin tid købt hos Solbjerg Stofservice. Jeg har stadig pænt mange ting på lager fra tiden hvor jeg hver måned modtog deres lille stofprøve samling. Gad vide om de overhovedet sender den slags ud mere? Blusen er ikke færdig endnu… måske bliver den det i morgen.

rynk

Skriv en kommentar