Endnu en T-shirt til den lille

Så var der lige endnu en T-shirt klar. Mønstret er som altid fra Meedoms børnetøj. Den holder altså! Jeg tror det er den sybog jeg har brugt mest nogensinde! Stoffet er en gammel rest fra Skipper og blomsten lå i skuffen (måske er den købt i stof 2000 i sin tid?). T-shirten er måske nok set før (eller noget der ligner temmelig meget) men til en pige der kan lide at tingene ikke er alt for pigede (læs lyserøde) er den altså perfekt. Jeg er sikker på at den bliver brugt flittigt.

t-shirt

Det sker oftere og oftere at jeg bruger de nemme løsninger når jeg syr børnetøj. Feks synes jeg at jersey bør lægges op med tvillingenål. Det er altså det rigtige og ser mest færdigt ud. Men når jeg sidder ved maskinen og det skal gå lidt hurtigt ender det nu ofte med en zig-zag. Ofte i en kontrastfarve som her. Så klipper jeg det overskydende sømrum af på bagsiden. Det bliver faktisk helt pænt og er altså lynhurtigt. Jeg bilder mig selv ind at det også ser lidt mere råt ud og derfor er okay… og endelig… det er jo mig der bestemmer ikk’? Hvorfor føles det så lidt som snyd?

zigzag

One thought on “Endnu en T-shirt til den lille

  1. Jeg er ikke så vild med tvillingenåle, så det der med zigzag bruger jeg rigtig meget. Min maskine har en tre-stings af slagsen, det virker ret godt i strikstoffer 🙂

    Dine kontraster er supercool 🙂

Skriv et svar

