Lykken er at vælge knapper

Denne her skjorte har hængt et godt stykke tid (fra før jeg startede denne blog), men jeg har ikke kunnet finde de rigtige knapper. Jeg ved ikke hvorfor det er så svært at finde knapper til lige netop denne skjorte. Måske skulle jeg have lavet den med skjult lukning🙂

skjorte

Nu er jeg dog nede på to muligheder. De hvide, lidt søde og de gule. Farven på billedet snyder lidt. I virkeligheden passer de perfekt i farven til skjortens lidt karry-gul-grønne. Men måske er de også lidt kedelige…. Jeg tror tiden er inde til en rask beslutning (kan man sige dét, når nu skjorten har hængt dér i flere måneder??).

knapper

Skriv et svar

