Lidt broderi – hvad skal man egentlig bruge det til?

Har lige været på en tur til Berlin og var ved at gå helt i panik over ikke at have noget med “til hænderne” i bilen. Derfor greb jeg i farten dette broderi som jeg kunne nørkle med (det betød så at jeg glemte min pung, hvad der jo er ret katastrofeagtigt!). Det er bare helt almindelige korssting. Ideen er at det skal bestå af 4 firkanter så det til sidst bliver “stjerneagtigt”. Måske bliver det aldrig færdigt, men så har jeg da hygget mig med det imens. Hvad skal man egentlig bruge denne slags broderi til, udover at beundre farverne??

broderi

4 thoughts on “Lidt broderi – hvad skal man egentlig bruge det til?

  1. Pingback: Broderi « ea-o

  2. Pingback: Tetid « ea-o

Skriv et svar

