Sommer T-shirt

Jeg er bare for sej til at få brugt af bunkerne for tiden… højt hurra for mig. Denne gang blev det til en T-shirt til den lille. Stoffet er en rest jersey som blev indkøbt til gamasher til den store. Dekorationen er fra skuffen. Det meste har tidligere siddet på en anden T-shirt, så kom ikke her og tal om genbrug…. Grin bare af det, men jeg elsker når gammelt bliver til nyt eller bare når det i skabet bliver brugt. Jeg er også vild med at købe nyt, men det er en hel anden historie. Mønstret til T-shirten er fra Medoms Børnetøj som jeg har brugt igen, igen og … igen. Den kan klart anbefales til små børn.

t-shirt

dekoration

Skriv et svar

