Vupti!

Jeg fik for nylig foræret et stykke elastik (jeg kan ikke sige nej til den slags). På den skole hvor jeg underviser i syning stod der en hel rulle med hammergul elastik og man kunne bare ta’. Jeg fik i en fart overbevist mig selv om at sådan et stykke gul elastik var lige hvad jeg manglede… og det var det måske også. Nu er det i hvert fald sat sammen med et bæltespænde fundet bagerst i skuffen. Nu er det store spørgsmål bare om sådan et stykke med gul elastik nogensinde finder vej til min talje…. måske er jeg bare blevet for gammel….

elastik

3 thoughts on “Vupti!

  1. Hej ea-o.

    Jeg er DYBT misundelig på dit bælte – det vil sige det elastik som du har lavet til bælte🙂 jeg står netop og mangler sådan et, til mit kostume som Totally spice, til en fest. Er det sådan at det er til salgt, eller at du kan lokkes til at sælge lidt elastik?🙂

    Kærligst Liv

    • Hej Liv

      Nej desværre, det er ikke til salg. Men jeg hvis du bor i Storkøbenhavn kan elastikken købes hos Sy-og Designskolen i Rødovre. Ellers tror jeg faktisk de fleste stofbutikker har elastik og spænde til salg. God jagt og tak for din kommentar.

Skriv et svar

