Sommerbukser

Et par sommerbukser til den store er det blevet til. Hun er glad for dem og jeg synes også at de er blevet ret gode. Stoffet er købt for et par år siden i Paris. Det er tyndt og glat bomuld (à la Libertys Tana Lawn) og jeg har altid været vild med printet. Mønstret er fra Sy og Strik Børnetøj. Jeg har haft bogen længe, men har ikke rigtig brugt den. Men nu har jeg fået tegnet et par mønstre af, og bukserne her blev altså det første der blev færdigt. Bukserne tæller godt med i mit lille regnskab. Stoffet var nemlig ikke særlig bredt så jeg har brugt cirka halvanden meter. 3 point til mig altså!! Jeg synes selv det går forrygende…  Til gengæld får jeg så brugt penge på så meget andet. Det vender jeg tilbage til. Her først et par billeder med bukser med pige i. Grunden til grinet er, at lillesøster står og danser ved siden af mig for at lokke et smil af den store – og det lykkedes…

ea bukserea bukser 1

Skriv et svar

