Hidsige firkanter

Så er der et lille tørklæde til den lille færdigt. Det er godt nok lidt hidsigt i farverne synes jeg (jeg elsker ellers farver – men ikke nødvendigvis dem alle sammen på én gang), men hun har selv valgt og det synes jeg er helt fantastisk. Hver gang jeg har siddet og hæklet har hun fundet de to næste farver der skulle bruges. Og så bliver tørklædet jo på godt og ondt helt hendes eget. Jeg bliver altså helt salig når mine piger viser interesse for håndarbejde. Måske får jeg nogle hårde år når de som teenagere vil vende det hele ryggen… så har man jo lov at håbe at de vender tilbage. Billedet viser ikke farverne helt godt. Det er ligesom mindre blåt i virkeligheden. Jeg prøver at få et billede i dagslys med både tørklæde og pige.

alma tørklæde

Skriv et svar

