Dejligt bryllup

Min kusine bor i USA men var et smut herhjemme for at blive gift. Min grønne kjole blev færdig og endnu bedre… den blev lige som jeg havde tænkt mig. Det er skønt at sy selv når resultatet bliver godt. Desværre ved man det aldrig helt på forhånd. Men kjolen her er skøn og lige mig. Enkel (faktisk lidt kedelig) i snittet, men helhedsindtrykket bliver anderledes fordi farven er så speciel. Der er så mange der er “bange” for grøn, men jeg elsker det. Min mand har taget billedet…. jeg tror han skal øve sig lidt!

ad grøn kjole

Endnu bedre end kjolen var det at jeg fandt skoene! Lige dem jeg havde tænkt mig.Jeg fandt endelig end butik i Århus der havde dem og som var villig til at sende. Jeg havde jo slet ikke prøvet dem, men jeg satsede på en str 38 og de passer perfekt. Jeg blev så glad da de kom med posten. Det er jo ikke lige hverdagssko, men hvad gør det? Ind i mellem tager jeg dem frem og kigger på dem… jeg er vild med dem!

sko

Så derfor er der her lige et billede mere.

5 thoughts on “Dejligt bryllup

  1. Jeg er imponeret over din kjole – flot snit, god længde og den sidder fantastisk på dig. Jeg kan også godt forstå, at du skulle have skoene med hjem!🙂

  2. Ja, dejlige sko ikk’? Jeg er også så glad for dem. De er Italienske af mærket “Janet et Janet”. jeg fik dem sendt fra butik “Hørlyck” i Århus.

  3. Lækker kjole. Jeg kan rigtig godt li’ snittet, men de sko, jeg er forelsket! Dem gad jeg godt eje. Hvor har du dog købt dem hende…?

Skriv et svar

