Grønne tider

Konfirmationskjolen er færdig (hvis konfirmandinden tillader det, lægger jeg et billede ind efter konfirmationen) og nu er det tid til mig selv. Der er en eksamensopgave der skal skrives, men når hjernen er for træt her sent på aftenen kan hænderne tage over og jeg kan sy lidt. Og så er det den grønne kjole der bliver arbejdet på. Den har ligget og ventet lidt, men nu er den riet og syet (og den passer) og foret er syet. Stoffet er virkelig lækker silke georgette som falder så smukt og ikke krøller. Det er købt i Vanilla Silk (de har desværre ingen hjemmeside) for længe siden, så det giver også lidt på point på lagerkontoen – 4 stks. Den skal nok blive færdig til på lørdag. Så er der bare et lille problem…. de sko jeg havde tænkt mig var udsolgt i butikken…. så må jeg jo finde på noget andet. Og så er der smykkespørgsmålet: Spinkle og yndige eller store og chunky? Imens kigger jeg på alt det grønne, min absolutte yndlingsfarve, og bliver så glad.
grc3b8n-kjole

2 thoughts on “Grønne tider

Skriv et svar

