Sommeren nærmer sig…

… og sommergarderoben skal være klar. Den store vokser og så må der jo nyt til. En helt enkel model som er lavet lidt efter hovedet og lidt på baggrund af en anden top hun har. Hun har selv valgt stoffet og jeg er så nem… Når hun er med i en stofbutik og hun begejstres over farver og mønstre så lader jeg mig rive med og giver lov… “ja, det kan vi godt købe lidt af, ja, og også det”. Begge dele er indkøbt i den lokale stofbiks og har ligget på lager i et stykke tid. Der er brugt halvanden meter i alt så det er tre point til mig i min lille lagerkonkurrence. Så er der brugt lidt kantebånd og lidt elastik som også var på lager i forvejen, så alt i alt et godt projekt. Så mangler vi bare lidt rigtig sommer for på trods af høj sol frøs staklen da billederne skulle tages.

ea-c3a6bler1

Sød sommertop med æbler på.

ea-bla-forfra2

Kjolen er bare top-mønstret der er forlænget. Så er der lavet halterneck i stedet for skulderstropper. Gamasherne er en model fra sidste forår som har været brugt flittigt.

ea-bar-ryg

Skriv et svar

