Der er så meget der venter…

Der er feks en konfirmationskjole som skriger på de sidste sting (jeg tror den bliver rigtig fin), og der er et pensum der venter på at blive læst, og sidst men ikke mindst, er der en eksamensopgave der venter på at blive skrevet. Jeg elsker at gå i skole og videreuddanne mig, men af en eller anden grund kommer eksamen altid som lidt af en overraskelse. Som en overspringshandling ville jeg lige rydde lidt op og fandt så denne her turkise silkesag. Den er syet for år og dag tilbage og lå egentlig klar til at komme en tur med på loppemarked. Men nu overvejer jeg lige igen… er den egentlig ikke meget fin… og kunne den egentlig ikke godt klare en sæson mere?

turkis-silke

One thought on “Der er så meget der venter…

  1. Den er da rigtig sød og forårsfrisk! Lad du bare den komme i brug lidt længere – det kan den sagtens bære! Jeg har det på samme måde med uddannelse – og også med eksamen. Held og lykke med det hele!🙂

Skriv et svar

