Den lille skal også ha’

Jeg hæklede for lang tid siden et tørklæde til den store som hun har været flittig bruger af. Og nu vil den lille jo også ha’. Så jeg fik lige hæklet et par lapper i går, så må vi se hvornår det kan blive færdigt. Jeg synes det ser lidt trist ud, så måske bliver jeg nødt til at købe lidt nye farver. I modsætning til mit stoflager er mit garnlager nemlig meget begrænset (lige bortset fra noget tyndt maskinstrikkegarn som jeg har “tonsvis” af). Ellers må mit næste hækleprojekt blive dette her. Men jeg må lige se om jeg kan finde lidt passende garn og måske en opskrift.

hc3a6klelapper

One thought on “Den lille skal også ha’

  1. Hej Tina.

    Det er faktisk bare et lille tørklæde jeg er i gang med, men tak for linket. Det er altid dejligt med inspiration og ny viden!!

Skriv et svar

