1 eller måske endda 2 år har den ligget dér…

Ja ligget dér og grint af mig. Den har været færdig på nær knaphullerne. Men jeg har ikke kunnet bestemme mig til hvilke knapper der skulle i, jeg har ikke kunnet finde dem der var helt perfekte. Så har der ikke været hvid i symaskinen – der var lige noget andet der skulle laves færdig først og tusinde andre undskyldninger. Men nu skulle det være slut!! En rask beslutning blev taget og helt almindelige røde knapper blev sat i. Og det ser da egentlig okay ud. Jeg har altid været helt vild med stoffet som er sådan lidt barnligt, klovnet, kone-agtigt på én og samme tid. Mønstret er 5036 fra Onion.

img_54372

Skriv et svar

